دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
سید محمد سعیدی پیام

حوزه/ امام جمعه قم در پیامی ضمن تبریک و تسلیت شهادت امام جمعه کازرون تصریح کرد: ائمه جمعه بدون هیچ بیمی از شهادت همواره در خط مقدم جهاد در جبهه‌های گوناگون علمی، فرهنگی، سیاسی و حتی نظامی علیه دشمن بوده و هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله سید محمد سعیدی با صدور پیامی شهادت حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه فقید کازرون را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر متأثرکننده شهادت حجت‌الاسلام محمد صباحی امام‌جمعه عالم و مردمی کازرون به دست فردی کور دل و سابقه دار موجب ناراحتی و تأسف شد و از طرفی نشان داد برخلاف تبلیغات وسیع دشمن، ائمه جمعه بدون هیچ بیمی از شهادت همواره در خط مقدم جهاد در جبهه‌های گوناگون علمی، فرهنگی، سیاسی و حتی نظامی علیه دشمن بوده و هستند و تحت رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب در راه بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی به جامعه و رسواکردن نقشه‌های شوم دشمن از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

اینجانب از جوار بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها شهادت این عالم فرزانه و مجاهد عرصه تبیین را به همه مردم ولایت‌مدار کازرون به‌ویژه خانواده و آشنایان ایشان تبریک و تسلیت می‌گویم و از درگاه الهی برای آن شهید بزرگوار علو درجات را مسئلت دارم.

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها و امام‌جمعه قم

سید محمد سعیدی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha